Az első bejegyzés…

Mindig is szerettem kézműveskedni, anyu tanított kötni, nagymamám varrogatni, hímezni, húgommal minket minden ilyesmivel könnyen le lehetett kötni.

A varrás azonban csak felnőttként lett a hobbim, szenvedélyem, amikor ikerlányainkat vártuk. Anyósomtól korábban megkaptam a régi fémből készült Neumann varrógépét, de csak akkor kezdett el érdekelni igazán a varrás, miután megszülettek a gyerekek és egyszerre annyi ötletem lett, hogy mi mindent szeretnék nekik varrni. Kisebb nagyobb vargabetűkkel, sok próbálkozás és rontott alkotás útján jutottam el idáig ahol most tartok. Azóta már van új varrógépem.

Lassan már kilenc éve, hogy elkezdtem varrni, de csak idén körvonalazódott bennem a gondolat, hogy blogot indítsak, és ezen a felületen írjak a varrással kapcsolatos gondolataimról, alkotásaimról, keletkezésük körülményeiről és később akár másról is.

Ennyiben kicsit öncélú a blogom, hogy összegyűjtsem, megörökítsem azokat a dolgokat amiket szeretek csinálni. Másrészt viszont én is annyi ötletet, inspirációt merítettem más blogokból, amikre rátaláltam és rendszeresen olvasok ma is, hogy úgy éreztem itt az ideje, hogy én is hozzátegyem ehhez a halmazhoz a magamét, ami később másokat inspirálhat majd.

 

Leave a Reply

