Néhány patchwork párna fotó

Úgy gondoltam felváltva fogok írni az éppen aktuális munkáimról és felteszek régebben készült képeket is. Eddig csak a végeredményt, a kész dolgot fényképeztem, tegnaptól azonban elkezdtem menet közbeni képeket is készíteni, mert ez az igazán érdekes, látni, hogy miből mi kerekedik. Sajnálom is, hogy korábban köztes állapot fotókat nem nagyon csináltam.

DSCF2607

Varrószobám egyik sarka. Úgy három évvel ezelőttig. Ma ez Bogi szobája és én kiszorultam a nappaliba, de ott is szupi kis varró sarkot alakítottam ki magamnak. Varrógépem a számítógép monitorral osztozik egy íróasztalon. (később lesz róla kép)

Már alig várom, hogy a folyamatban levő WIP (work in progress) dolgaimat megmutassam, de ahhoz még képek is kellenek. Addig is felteszek ide néhány párna fotót, amiket évekkel ezelőtt varrtam.

DSCF2595

Ahol a háttérben 2010-ben még egy vasalódeszka és egy vasaló részlete látszik, ott van most a varrósarkom.

DSCF2601

Egyik ilyen párnának Kati barátnőm örülhetett.

 

One thought on “Néhány patchwork párna fotó

Leave a Reply

