Még néhány apróság… / Some notions…

(with english summary)

Az elasztikus anyagokhoz, amikből a nyári ruhákat fogom varrni, szükség volt még néhány dologra, ami nem volt itthon. Így tegnap egy rövidáru-kereskedésbe is beugrottam, és vettem lekerekített végű elasztikus ruhákhoz való varrótűt, és vékony szilikon pántot ami a varrás megerősítéséhez kell miközben az anyag rugalmas marad a varrás helyén. Ilyeneket még sosem használtam ezelőtt.

Ezen kívül még vettem néhány apróságot, ami nem most kell, de következő tervezett projektjeimhez.

2013-14 036A biztosítótűkre a patchwork takarók tűzésekor van szükségem, hogy a három réteg egyben maradjon. Eddig ehhez sima gombostűt használtam, de a tűzés végén tele voltam karcolásokkal, ahogy mozgattam a takarót a varrógép alatt mindig összeszurkáltak.

Vettem egy ferdepánt-készítőt is, de itthon rájöttem, hogy túl kis méretű, azért már kitaláltam, hogy hasznát tudom ennek is venni valamire.

2013-14 033A cipzárak pedig egy különleges neszeszerhez valók, vagyis ez a mennyiség összesen négy darabhoz. Sew Together Bag a neve, ilyet is szeretnék majd varrni.


 

I needed some special notions I didn’t have at home.

Sewing machine needles and silicone band for elastic fabric, these are for the summer dresses.

Others for my other projects:

– safety-pins for quilting, till now I used stickpins that scratched me during the quilting

– bias tape maker, at home I realized I chose a smaller one than I needed, but it’ okay for now

– colorful zippers for some Sew Together Bags I want to sew for my daughters for christmas, so I have time for it

That’s all for now, altough I could spend a huge amount of money (if I had) for haberdashery and fabrics.

Leave a Reply

