Textil könyvjelzők / Fabric bookmarks

Múlt héten kedvenc blogom,  Wedding Dress Blue All Small Week-et, vagyis Minden Ami Apróság Hetet tartott, itt láttam meg ezt a kis textil könyvjelzőt, ami azonnal megtetszett. A családban sokan szeretünk olvasni, én is, és bár korábban már többféle könyvjelzőt készítettem, ezt az egyszerű de mégis mutatós változatot még csak nem is ismertem.

Last week I saw a cute fabric bookmark on Wedding Dress Blue’s All Small Week. I think it is a great idea, so I made 14 pieces of it.

textil könyvjelző Amint időm engedte, kiszabtam a hozzávalókat. Csak három darab 10 x 10 cm-es négyzet kell hozzá, és hogy legyen tartása, felvasalható közbélést és vékony töltőanyagot is javasolnak hozzá. Ez tényleg hasznos, mivel így olyan jó tartása van, mint mondjuk egy poháralátétnek. A végső méret kb. 8,5 x 8,5 cm.

2013-14 066Első lelkesedésemben 14 db-ot varrtam, mindegyik anyagpárosításból kettőt, hogy ajándékba is legyen később. A lányoknak lilát, mostanában ez az egyik kedvenc színűk, kettőt mindjárt ki is választottak. Szerintem a zöld színűeknek is hamarosan lesz gazdájuk. Kettőt azért én is félretettem magamnak, biztos ami biztos 🙂

2013-14 052A varrása nagyon egyszerű, gyors és haladós, néha szükség van a nagyobb projektek között ilyen apróságokra is, hogy azonnali sikerélményt nyújtson, ma is elkészült valami. Néha ennyi is elég, hogy jó napom legyen, ha kicsit fárasztóbb vagy nehezebb nap áll mögöttem.

2013-14 070

One thought on “Textil könyvjelzők / Fabric bookmarks

Leave a Reply

