Baba játszószőnyeg / Baby play mat

Ezt a játszószőnyeget három éve kezdtem el varrni, mikor harmadik lányunkat vártuk. Valamilyen okból nem tudtam befejezni és évekig a gardróbban pihent a többi befejezetlen dologgal együtt.

2013-14 440Idén év elején pakolásztam és megtaláltam többek között ezt is. Nekiálltam és befejeztem. Mivel Bogi már kinőtte a játszószőnyeges időszakát, jelenleg ez a takarója amivel alszik és nagyon szereti.

bogi 076This baby play mat was an UFO for a long time. I’ve started it for three years for our third baby. I couldn’ finish it by the time she was born, so I put it away for a while.

2013-14 444This year as I reorganized my unfinished projects I found the pieces of it. I started to work on it and now it is not a play mat but a blanket for Daughter she sleeps with.

Leave a Reply

