Tűpárna / Pincushion

Múlt héten az egyébként életerős és szorgalmas férjemet ledöntötte lábáról egy komoly felső légúti megbetegedés. Négy napig magas láza volt a gyógyszerek mellett is, egy hétig szigorúan feküdt, azért izgultunk nehogy tüdőgyulladása legyen. Nagyon sok dolgom volt otthon és a ház körül is, két napig nem is tudtam a varrógéphez leülni, fáradt voltam és hiányzott egy kis varrás, szöszmötölés is. Harmadik nap már nem bírtam, valami gyorsan összeállítható dolgon törtem a fejem, amit hamar meg lehet varrni. Erre a varrógép elé tehető tűpárnára esett a választáson, valahol láttam és már régebben meg akartam varrni, de eddig nem csináltam meg.

ImageLast week my otherwise vigorous and hard-working husband fell in bed, caught a serious cold, had high temperature for four days and we were afraid not to have a pneumonia. So I had a lot to do at home and around the house, couldn’t sew for a few days….I was tired and just liked (honestly: wanted) to do some stitching.

ImageElővettem a színek szerint rendezett anyagmaradékaimat, kiválogattam néhány sárga és zöld csíkot ami tetszett, kivasaltam, méretre vágtam, összerendezgettem, összevarrtam és kitömtem. Nem egészen egy órámba telt és nem is nagy dolog, mégis mikor elkészült egészen feltöltődtem és helyre állt a lelkivilágom.

ImageI’ve decided to make a pincushion. It took not an hour but I felt so much better after doing it.

2013-14 1152013-14 116Bogi azonnal lecsapott volna rá, azt gondolta, hogy ez egy újabb kis “egonka”, amit neki varrtam.

Azt gondoltam milyen jó lesz a varrógépem előtt egy ilyen tűpárna, a varrás közben kivett gombostűket abba fogom majd szúrni, persze mindig félreteszem ha varrok, mert zavar (túl nagy lett) és a jól bevált piros műanyag tálkámba gyűjtöm azóta is a gombostűket, de az elkészítése akkor nagyon jól esett és azért mindig van benne pár színes fejű gombostű amiről Bogi gondoskodik.

2013-14 141My husband fortunately recovered 🙂 , and I haven’t used this pincushion so far for it is a bit large (didn’t take measurements before) and disturbes me when sewing but my little Daughter loves pin the colour-headed stickpins in it. But then it was essential for me to sew it.

Image

Leave a Reply

