Egyből kettőt… / From one jeans to two…

A nagylányoknak egy (nagyon vicces és nagy sikerű) egeres iskolai előadáshoz szükségük volt egy-egy farmer-térdnadrágra. Mivel itthon nem volt ilyen ruhadarabunk, használt-ruha üzletből szereztem be kettőt. Vagyis két rendes hosszú farmernadrágot, amibe nem sajnáltam belevágni.

201406 172

Így lett két farmer-térdnadrágunk és két pár “farmer-lábszárunk”. A térdnadrág alját piros pánttal szegtem be, a maradékot félre tettem, hogy majd felhasználom később valamihez. Neten találtam egy jó kis farmer tárolót, ami nagyon megtetszett, gondoltam tárolóból (és takaróból) nálunk sosem lehet elég. Ehhez fel kellett bontanom a nadrág szárát….és amikor felbontottam, és nézegettem, hogy lesz ebből tároló, egyszer csak felötlött bennem a szikra, hogy ebből nem is tároló lesz, hanem bizony farmerszoknya!

201406 225Lányoknak azonnal megtetszett az ötlet, kerestem hozzá illő anyagot és nekiláttam.

201406 220A farmert felbontottam, és a két szárat az összeillesztéseknél megtoldottam egy-egy háromszög alakú, sötét lilás-kékes-feketés anyaggal.

201406 216Övrésznek rugalmas anyagból varrtam gumiházat, abba gumit fűztem, így nincs konkrét eleje a szoknyának, lehet elől-hátul, vagy kétoldalt hordani ezt a betoldást, illetve a gumit is lehet cserélni, ha már szorítana.

201406 223201406 224Hát nagyon elégedett voltam magammal, amikor ezt így kitaláltam és megvarrtam. Utólag viszont lehet, hogy valamivel élénkebb, a farmertől elütőbb színű, vidámabb anyagot választottam volna a szoknyához, de akkor meg ezt tartottam hozzá illőnek. Azért így is nagyon tetszik, jó volt kísérletezni ezzel az átalakítással.

Leave a Reply

