Feltekerhető varrókészlet / Travel sewing kit

Mandy Shaw: Foltból varrt csodák című könyvében találtam egy feltekerhető úti varrókészletet, amely nem csak tetszetős de jól használható is.

There is a book of Mandy Shaw I own (among many other quilting books), in which I found beautiful and useful things.

201407 212

One of my favorite is this sewing kit.

201407 214

Ez a könyvben szereplő eredeti varrókészlet. Nagyon tetszik benne, hogy nagyrészt régi vászon konyharuhákból készült, de nekem sajnos nincsenek ilyen konyharuháim, sem régi típusú anyagaim. Az általam készített változat inkább fiatalos, vidám, színes lett.

My version of the sewing kit is modern, I used colorful fabrics for it.

201407 190Ez az eleje, a varrókészletet ha feltekertük, körbetekerünk rajta egy szalagot, majd a nagy díszgombon kétszer körbetekerjük, így záródik.

The sewing kit closes with a ribbon winded up twice on a button.

201407 191Így néz ki kinyitva. Tele mindenféle tároló zsebbel és rekesszel. Jobbról balra haladva: egy cipzárral záródó zseb, amit a hátlapból vagy külső borításból megmaradt anyagmaradékokból készítettem. Tényleg minden fecnit fel akartam hozzá használni, így sikerült ilyen aprólékosan elkészíteni. Még hímzéssel és flitterekkel is díszítettem.

It has a lot of storage pocket, one closes with zipper, one with a button, three pocket for threads, one for a ruler or scissors under the embroidered pincushion.

201407 206

A második részen foglal helyet a hímzett, kitömött tűpárna, alatta pedig az olló- vagy vonalzótartó. A tűpárna fölé  varrtam még egy kulcstartó karikát is. A piros pöttyös anyagból készült rész három nyitott zsebet tartalmaz például cérnáknak. Az utolsó rész egy gombbal záródó nagyobb zseb mindenféle apróságnak.

201407 205

A zsebeket gombokkal, flitterekkel, szalagokkal és hímzéssel díszítettem. Igazán egyedi darab lett.

I decorated the pockets with buttons, ribbons, pailletten and embroidery. It really became unique.

201407 207Hátulja kinyitva. Eredetileg csupa négyzetből állt volna, de mivel rövid lett, utólag toldottam a hátlaphoz egy csíkot piros mintás anyagból.

The backside of the sewing kit. Kind of postage stamp 🙂

201407 210

Leave a Reply

