Ágytakarók és apróságok / Quilt tops and small things

Az utóbb időben ezeken az ágytakarókon dolgoztam, négy fedlap készült el. Most várnak a sorukra, hogy kész ágytakaró legyen belőlük. A három alsóról már korábban is volt szó, karácsonyi ajándékok lesznek, a legfelső pedig évek óta a gardróbszekrényben volt majdnem készen, most csak két szegélycsíkot varrtam rá (illetve lebontottam az előzőt, amit nem tetszett), hogy megfelelő legyen a mérete.

This is my pile of quilt tops recently finished. There is a quilt on the top that was an unfinished object for a long time, now I only added two borders to it (after removing the border I sewed on it before) to get the appropriate size.

201409 125

Nagyon jó érzés, hogy elkészültem velük, és az egyébként állandóan telepakolt szék most üresen áll mellettem. Amíg félig készen voltak, addig nagyon nagy rendetlenség volt (nem csak szerintem) a varrós asztalomon és körül.

Such a good feeling to have these quilt tops completed and my otherwise ‘busy’ chair can take a deep breath. There had been a mess in my sewing area with having four work-in-progress quilts these days. And the pinwheel quilt needs only binding.

201409 135

Miután rendet raktam, kitakarítottam, néhány apróságon törtem a fejem. Már régóta szeretnék textil dobozokat készíteni, egyrészt az anyagaim tárolására, másrészt csak úgy, bármit tartani benne, vagy a gyerekeknek. Egy Tilda könyvből választottam egy viszonylag egyszerű doboz mintát.

After tidying my sewing place I wanted to do something just for fun…I thought about fabric baskets that I need for storing my fabric stash. I looked at many patterns and ideas, finally decided to make the one in one of my Tilda sewing book.

201409 132

Elsőre nem akartam a legjobb anyagaimat felhasználni, így egy olyat választottam, amit semmi másra sem tudok felhasználni. Ez egy patchwork mintás anyag.

I didn’t want to use good fabric for my first attempt so I picked one I didn’t know what else I could use for. This is one fabric with patchwork square pattern.

201409 136A végeredmény annál jobban tetszik. Kézi öltésekkel díszítettem. Még fogok ilyen textil dobozokat varrni.

But at the end I really love the result. I decorated it with some primitive hand quilting. I’m going to make more fabric baskets.

201409 127

A másik apróság amire szükségem volt, egy cipzáras kulcstartó. Előtte volt egy zöld bőr kulcstartóm, amit odaadtam Zsoltinak mikor az övén elromlott a cipzár. Mivel állandóan keresem a kulcsaimat, amikor kellene sosem találom, ezért ezt a piros, pöttyös anyagot választottam, ami elég feltűnő ahhoz, hogy könnyen megtaláljam amikor kell.

The other small thing I sewed is a simple zipper pouch for my keys. I had a green leather zipper pouch before but I gave it to Husband when his one got damaged. I never find my keys when I need them so I chose this red polka dot fabric that is flashy and it is easy to recognize when I look for it. I hope.

201409 128

Az anyagot és a közbélést néhány hullámos gépi öltéssel erősítettem meg és díszítettem.

I strenghtened the layers with some simple wavy machine quilting.

2 thoughts on “Ágytakarók és apróságok / Quilt tops and small things

  1. fabric basket looks smashing … keys pouch … I remember my mum having one some years back – this one is so nice … such a good idea especially if you have top find them! 🙂

Leave a Reply

