Kockás neszi és textil doboz / Zipper pouch and thread catcher

Ezt készítettem a hétvégén. Look, what I did at the weekend.

201409 080

201409 081Néhány éve készítettem Zsolti szüleinek egy ágytakarót és négy párnát a lakókocsijukba. A takaróból maradt néhány darab anyag és blokk, ezeket használtam most fel.

I had some leftover blocks from a quilt with rail fence pattern (and four pillows) I made few years ago for Husband’s parents. To take photos of the quilt is on my to-do list.

201409 049

A blokkokat és anyagcsíkokat felvágtam és újra összevarrtam, így kaptam ezt a mintát. Pont elég lett egy cipzáras neszeszerhez és egy textil dobozhoz. A nesziben fogom tartani az egyik varrókészletem (kisolló, néhány tű, cérna, stb), amit csak felkapok, ha megyek valahová, vagy csak a lakásban cipelem ide-oda 🙂 ha varrok valamit. A textil doboz pedig a kis fecni- és cérnagyűjtőm lesz, amik varrás közben keletkeznek.

I cut up the blocks and sewed them together again, so I got this ‘pattern’. I had enough for a zipper pouch (for one of my little sewing kits) and a little fabric box I want to use as thread catcher.

201409 079Jó dolog, hogy a béleléshez maradék vatelindarabokat is fel tudtam használni, és egy ici-picit csökkent a félig-kész darabok száma.

A good point is that I used my teeny tiny wadding scraps I zig-zag sewed together and if only a bit but I have a bit less leftover scrap of fabrics and quilt blocks.

201409 082

2 thoughts on “Kockás neszi és textil doboz / Zipper pouch and thread catcher

Leave a Reply

