Bogi’s pinwheel quilt – finished / elkészült

Ez az ágytakaró legkisebb lányunknak készült karácsonyra. Pár nappal ezelőtt fejeztem be, de várnom kellett a jó időre, hogy az udvaron tudjunk fényképezni.

This quilt is going to be my Little Daughter’s quilt for Christmas. I finished it a few days ago and finally the weather is fine to take some photos after Husband arriving from work, while Little One having her naptime and the Twins are at school.

201410 036Az ágytakaró eleje. (140 x200 cm) / The quilt top.

201410 033Az ágytakaró hátlapja. A mintás részt, amely három sor négyzetből és három elválasztó csíkból áll, nagyon régen varrtam. Első kísérleteim egyike volt, hogy ágytakarót készítsek, akkor még a mi ágyunkra. Ebben az időben még nem sok fogalmam volt a varrásról, anyagfajtákról, varráspontok illesztéséről stb. Szóval elkezdtem, de aztán nem tetszett és félretettem. Az ehhez akkor kivágott négyzetekből kezdtem idén januárban ezt a szélforgó mintájú takarót varrni. Ezért van, hogy a hátlapon levő anyagok elől is megjelennek. (Vagy fordítva.) Mikor az előlap készen lett, és elkezdtem gondolkodni, milyen legyen a hátlap, akkor próbáltam hozzá ezt a darabot és szerintem megtalálta a helyét 🙂 és illik ide.

The quilt back. I inserted this three rows of sqares on the back because it contains fabrics I used in the quilt top… it is a longer story…but only some words for now: This was one of my first attempts to make a quilt in my early sewing years…I mixed several types of fabrics, the seams weren’t right, etc…and then I didn’t like it at all…put away for years…from the precut squares I found in January in my stash I started this pinwheel quilt…and finally I used this ‘attempt’ for the back. I think it found its right place at the end.

201410 039201410 037201410 047Már csak az ikreknek kell az ágytakarójukat elkészítenem karácsonyra, már folyamatban vannak, de mivel aprólékosabb minta és munka, jóval lassabban készülnek el.

Only two more quilts to go for my Twins for Christmas.

(Két másik ágytakarót is befejeztem időközben, hamarosan azokat is megmutatom.)

(I have even finished two other quilts, I will show you soon.)

6 thoughts on “Bogi’s pinwheel quilt – finished / elkészült

Leave a Reply

