Anyagmaradékok felhasználása / Scrap fabric sewing

Múlt héten elkezdtem a kis anyagdarabjaimat felhasználni, hogy valami hasznosat készítsek belőlük és ne foglaljanak annyi helyet a cipős dobozok, amikben tárolom őket a gardróbban.

I started last week using up my fabric scraps to make something useful from it.

201410 002 Méret szerint kiválogattam, majd véletlenszerűen összevarrtam az anyagdarabokat.

I sorted the scraps by size then random sewed together.

201410 057 201410 067Textil dobozt fogok belőle készíteni.

I decided to make simple fabric baskets.

201410 009Ennyi maradt a piros anyagfecnikből, amit nem használtam fel. A bordó csík a szegélyhez kell még, a többi jó lesz majd a textil doboz füleihez.

These are the leftover red scraps that remained from the scrap fabric. I will need the long stripe for binding and I want to sew handles onto the fabric basket.

201410 089Most itt tartok. Méretre vágtam az anyagot, közbélést vasaltam rá, hogy jobb tartása legyen, most pedig a vatelinhez gombostűzöm és gépi öltésekkel összetűzöm a két réteget.

This is how my sewing table looks like at the moment.

One thought on “Anyagmaradékok felhasználása / Scrap fabric sewing

Leave a Reply

