Takarók és apróságok karácsonyra / Quilts and more for Christmas

Ezeket a takarókat készítettem a nyár óta, karácsonyra készülve, a családomnak és barátnőmnek.

I made these quilts during the year, as Christmas presents, for my family and a friend.

201412 126201412 128A kék Plus Quilt már nincs ebben a kupacban, mert megérkezett Németországba, Zsolti öccséhez és családjához. Remélem tetszik nekik.

The Plus Quilt in blue isn’t in the pile for it has already arrived to Husband’s brother and his family in Germany. I hope they like it.

Szüleimnek készítettem ezt a takarót, amit két zöld nagyméretű díszpárnával egészítettem ki. A párnák ugyanabból az anyagból készültek mint a függönyök a nappaliban.

I made for Mom and Dad this Plus quilt in autumn colours and added two pillows to the set. The pillows are made from the same fabric as my curtains.

201412 206

Mivel kinti fotózáshoz nem jó az idő, azért egy képet készítettem a nappaliban, hogy meg tudjam mutatni a takaró…egyik felét.

There is no good weather to take photos outside, either gloomy or sunny but windy, so I made one picture in the house to show you the half of the quilt.

201412 202201412 203

Most készült egy kép a párna hátuljáról is a cipzár bevarrásáról. / This time I made a photo of the back showing the zipper line.

201412 197Húgomnak, kérésére, készítettem ezt a tolltartót és kulcstartót kedvenc piros, pöttyös anyagából…mert most ezt a korszakát éli. 🙂

For my sister I made a pencil case and a key holder from her favourite polka dot fabric.

201412 105A Twinkling Patches takarót már mutattam korábban, most csak egy címkét készítettem hozzá. Már régóta gondolkodtam azon, hogy címkézni kellene a munkáimat….de előbbre ezzel nem jutottam. Nemrég vettem egy textilfilcet, amivel anyagra lehet írni, kipróbáltam és tényleg jó. Ez a második címke amit készítettem eddig. Nagyon tetszenek a kézzel hímzett címkék, de ahhoz mostanában nem sok kedvem és időm van. Azért egy címkét készítettem korábban kézzel is, arról majd máskor írok.

For Kate I made the Twinkling Patches Quilt you have seen before, added later this quilt label on the back. My second quilt label so far. I bought a textil marker just to try out for I don’t wanted to spend time with hand embroidering the label although I like the look of the hand embroidered quilt labels very much.

3 thoughts on “Takarók és apróságok karácsonyra / Quilts and more for Christmas

  1. Pingback: Baby Quilt / Play mat for my friend’s newborn twins | Nora's Quilt Blog

Leave a Reply

