Mini quilt Frilkától / Mini quilt from Frilka

Nemrég érkezett meg ez a hatszögekből kézzel varrt mini quilt Frilkától. Itt található, amit én készítettem neki.

I received this lovely handmade hexagon mini quilt from my crafty friend Frilka. You can see HERE what I made for her.

201502 095Egy kis pillangót is varrt az egyik hatszögbe, ami még különlegesebbé teszi a quiltet.

She even put a butterfly onto the quilt, that makes it more special to me.

201502 100A hátulja / The back

201502 102És már fel is tettem a falra faliképnek a folyosóra, két másik, férjemnek készült falikép alá.

I’ve already hung it on the wall below two other mini quilts made for Husband last year.

201502 104Férjem nagyon szeret horgászni, mostanában  (évek óta) azonban nem jut ideje kedvenc hobbijára. Ezért tavaly készítettünk neki két kis képet emlékeztetőnek. A felső, amin egy előre nyomott mintán egy vicces horgász látható, ezt én készítettem, az alatta levő halas kép a szívecskével pedig Zsófi lányom ötlete és keze munkája, én csak a hullámos tűzést és a szegélyt varrtam rá géppel.

Husband loves fishing but recently (for ages) hasn’t got time for it. So we made him two mini quilts as reminders. The one above with the printed funny fisherman figure was made by me, the other one with the fish is Daughter Sophie’s own design and hand sewing, I only made the wavy quilting lines and the binding. The heart shaped bead shows how much we love him.

Leave a Reply

