Mini quilt nagynénémnek / Mini quilt for my aunt

201505 014Néhány hónappal ezelőtt kaptam a nagynénémtől néhány darab gyönyörű anyagot. Úgy gondoltam, én pedig egy kis meglepetést készítek neki.

Months ago I received some beautiful fabrics from one of my aunts. I decided to make her a little surprise. Her favorite color is green.

201502 086Kisebb anyagdarabokat válogattam össze a zöld árnyalataiban, majd egy kézzel varrt hatszög-virágot varrtam a kész előlapra.

I was playing with scraps and thought to appliqué a hexagon flower onto the place mat sized mini quilt top.

201502 087201502 088 201502 089 Szerintem nagyon aranyos lett. / I really like the result.

201505 010

2 thoughts on “Mini quilt nagynénémnek / Mini quilt for my aunt

Leave a Reply

