Asztali futó / Table runner

201505 024Ez az asztali futó, vagy asztalterítő is készen van már egy ideje. Hónapokig készült, mindig egy kicsit haladtam vele.

This table runner has been ready for a while, I am just late with posting.

201505 022Tavaly kezdtem, mikor egy takaró maradékaiból elkezdtem összeállítani a blokkokat.

I started it last year when I made blocks from the leftovers of a quilt.

201501 050Itt választottam ki, melyik anyagból legyen a széle, és a szegély. / Here I was choosing the fabrics for the border and binding.

201501 047Aztán sokáig hezitáltam, hogy falikép legyen-e belőle vagy asztalterítő. Mindkettőnek lett volna helye a házunkban. Végül is az asztalterítő mellett döntöttem, de csak ünnepnapokon és vendégség idején teszem fel a nappali asztalra, mert közben Bogi néha ”véletlenül”, ha egy pillanatra nem nézek oda, odafirkant az asztalra filccel, vagy zsírkrétával. Szerencsére a fáról le lehet sikálni, de ezt a szép terítőt nagyon sajnálnám.

I hesitated a lot this top being a table runner or a wall hanging. Both of them have place in our house. At last I decided to make a table runner as it was my original plan.

201502 067

Hátlapozás. / Backing.

201502 068

Gombostűzés. / Pinning.

201503 139

201503 138

Tűzve. / Quilted.

201503 136

Kész. / Ready.

 

 

Leave a Reply

