Hexagon Flower Garden Quilt elkészült / finished

Öt hónap alatt készült el ez a kb. 74 x 70 cm-es falikép. Az anyagokat karácsonyra kaptam, a kézzel varrt hatszög virág mintát már régóta ki akartam próbálni. Így kezdődött. Kézzel varrtam, varrógéppel tűztem.

I started this quilt back in January after I had received these fabrics as Christmas presents. You can see here how this project began. It is hand pieced and machine quilted, about 28″ almost square quilt.

201505 126201505 114 201505 119 201505 127 Maszkoló szalaggal ragasztottam a falra, hogy kipróbáljam, hogyan is néz ki. / I taped the quilt onto the wall just to see how it looks.

A quilt hátuljára kézzel varrtam egy cső formájú bújtatót, amibe vitrázs függönyrudat dugtam, a falra pedig két tipli és kampó segítségével rögzítettük.

I hand sewed a hanging tube on the back of the quilt and used a curtain rod to hang it. We fixed it with hooks in/on/to the wall.

201505 213Zsoltim, aki nagy örömmel fúrta az általam előzőleg kimért és kijelölt lyukakat a falba. A kertésznadrágján elöl a kis piros traktort keresztszemes hímzéssel készítettem 🙂

My man as a ‘ToolTime’ advertisement. 🙂 With his help the wall hanging took its permanent place in our home.

4 thoughts on “Hexagon Flower Garden Quilt elkészült / finished

Leave a Reply

