Creative Quilting Kit és néhány új anyag/and some fabrics needed

Amikor nemrég elromlott a varrógépem pedálja – vagyis amikor még azt hittem, hogy az, és nem csak a csatlakozó – akkor neten elkezdtem keresgélni, hátha be tudok szerezni onnan egy új pedált. Az persze így külön nem volt, de ahogy nézegettem, rátaláltam erre a kreatív quilting csomagra, aminek a tartozékai a gépi tűzést könnyítik, segítik, illetve szabad gépi tűzést is lehet velük készíteni.
Már régóta vágytam valami ilyesmire, de drága is volt meg mindig lebeszéltem magam róla, hogy amit én csinálok, ahhoz elég az alapfelszerelés is. Azóta többször is visszatértem az adott honlapra és örömmel vettem észre hogy minden hónapban egyre lejjebb viszik a csomag árát. Végül úgy döntöttem, hogy ennyiért már én is megengedhetem magamnak és végül megrendeltem.

201506 110I have been longing for this quilting kit for ages and finally it was on sale so I could afford it. I especially love the wide table that makes sewing more comfortable. I didn’t have time to try the other items out but can’t wait to do so.

201506 019A varrógépre rátolható széles asztal teljesen bejött nekem, azóta sokkal de sokkal kényelmesebb varrni a géppel.

201506 021A többi tartozékot még sajnos nem volt időm kipróbálni, de már nagyon várom. Legjobban a bal oldalon látható felső-anyagtovábbító talpat szeretném használni, ami megkönnyíti majd a gépi tűzést.

There is an 1/4” piecing foot in the kit with that I can finally make the patterns with 1/4″ seam allowance. That is why I couldn’t sew the Sew Simplicity blocks because I couldn’t manage the proper seam allowance and I had to rip the seams of the first block three times and it isn’t perfect yet. Economy block and flying geese are on my list too.

201506 115Néhány anyagot is be kellett szereznem, de tényleg csak amire szükségem volt. Pedig a méteráruboltban szebbnél szebb anyagok voltak, de megfogadtam magamnak, hogy elsősorban a meglévő anyagaimat használom fel.

A krémszínű anyag a Calico Rose quilthez kell, mert ami volt itthon belőle, azt teljesen elhasználtam és enélkül nem tudok tovább haladni vele.

I had to purchase some fabrics I really needed. The cream solid I need for the Calico Rose Quilt. I run out of it so I couldn’t go on sewing the blocks. Problem now solved.

A csíkos anyag egy babatakaró szegélye lesz, barátnőm ikreket vár és egy nagyobb méretű, színes babatakarót tervezek neki, amihez ez a szegély fog illeni.

The striped one I’m going to need to a baby quilt border for my friend is going to have twins by the end of the autumn.

A fehér anyagból hatszögek lesznek, egy kék-fehér hatszögekből álló csillag mintás takarót készítek. Sok-sok kék anyagom van, csak elválasztó színnek hiányzott a fehér.

From the white I’ll make hexagons. I plan to use my many blue fabrics for a blue and white hexagon star quilt and for this I missed white.

Végül a rózsás anyag a tegnap megmutatott log cabin quilt szegélye lesz. Nem találtam itthon olyan anyagot ami illett volna szegélynek, ezért kellett vennem.

And at last the one with the rose pattern. I couldn’t find in my stash fabric that suits to be the border of my log cabin quilt I showed yesterday, so I bought this fabric on that purpose.

One thought on “Creative Quilting Kit és néhány új anyag/and some fabrics needed

Leave a Reply

