Bogi babájának varrtam / Doll diapers and clothes for Little One

201506 072Kicsi lányunk nagyon szereti babáját akit Emilynek nevezett el. Mikor Bogi még pelusos volt, néhány pelenkát elraktam, hogy tudjon vele később is játszani, mert Emilynek többek között mindig pelust is kell cserélni, úgy játszik vele, mintha a saját kislánya lenne. Mikor elfogytak a pelusok, és amikkel játszott nagyon megviseltek voltak és ki kellett dobnom őket, nagyon hiányzott neki a peluscsere művelete. Ezért varrtam neki ezt a két játék baba pelust, amit 2littlehooligans oldalán találtam. Nagyon egyszerűen elkészíthető, ötletes a  szabásminta, amit bármilyen méretű babára lehet igazítani. A leírás is nagyon jó és érthető sok képpel.

Little One loves her doll named Emily. She often plays with her among others diaper changing. When she was a baby and used diapers I saved some for her doll to play with but they were so worn I had to throw them away. She missed the diapers so much that I had to find something out. On the 2littlehooligans blog I found a sweet and simple pattern and tutorial that is adaptable for any size of dolls.

201506 065201506 069Két pelust varrtam, hogy cserélni lehessen őket. A pelus belsejéhez egy régi, nagyon használt pizsama felsőt használtam fel amit amúgy is ki kellett volna dobni.

I sewed two doll diapers so she can change them. For the inside I used up an old stained and worn pajama shirt I would throw away anyway.

201506 070Egy ujjatlan felsőből készítettem a baba nadrágját. Sajnos a szabásminta forrását már nem találtam meg így utólag. / From a sleeveless top I made trousers/pants.

201506 083A pelus tökéletesen illeszkedik. / The diapers fit perfectly.

201506 085Varrtam egy felsőt is flanel maradékokból, de a felső túl kicsit lett a babának, ezért Vilmos Körtére adtam rá. Vicces lett.

The sweatshirt I sewed from some flannel remnants turned out too small for the doll so I put it on William Pear. Looks funny, doesn’t?

201506 058Emily babával. / Little One with her beloved doll Emily.

4 thoughts on “Bogi babájának varrtam / Doll diapers and clothes for Little One

  1. I used too love making little clothes for my girls. Maybe now I need to start again for that little grand daughter of mine. 😊 that pear softie is so funny and cute! Lol!! He looks like he’s stressed over the jacket being small.

  2. Pingback: Doll diapers and other small things | Nora's Quilt Blog

Leave a Reply

