Calico Rose QAL – all the 25 blocks finished

Júniusban nagyon sokat dolgoztam ezeken a blokkokon, hogy utolérjem a többieket. Nagyon elkedvetlenített, hogy a csillag csücskeit újra kellett méreteznem, miután megvarrtam, mindegyikből le kellett vágnom egy kicsit. Úgyhogy először a kiegészítő blokkokat varrtam meg, 12 darabot, ez is eltartott egy darabig, majd lépésről lépésre elkészítettem a csillag blokkokat is, minden nap egyet. Ebből 13 db lett.

I have been working hard on the Calico Rose blocks during last month to catch up with the quiltalong. The alternating blocks were ready first, then I started trimming the starpoints to the right size and sewed the star blocks together.

201507 046 Ezen a héten kivasaltam az összes blokkot és elkezdtem kirakosgatni a mintát. Nem hiszem el, milyen sok időbe telt, míg elrendezgettem a blokkokat, hogy minden szín, minta a helyén legyen. Pedig azt gondolná az ember, hogy egy ilyen színes takaró esetén mindegy, hogyan helyezzük el a blokkokat. Pedig nem. A blokkok 40 cm-es négyzetek lettek, így én úgy döntöttem, hogy nem egy nagy, hanem egy kisebb és egy nagyobb takarót készítek belőlük. Eredetileg 25 blokk kellene egy takaróhoz, de kiszámoltam, hogy akkor az enyém 240×240 cm lenne, azt meg képtelen vagyok a saját varrógépemen letűzni. De a két kisebb takarónak is megvan már a helye. Ezek sem lesznek annyira kicsik, ugyanis ebben a hónapban még keretet is varrunk hozzá.

This week I ironed all the blocks and yesterday played with them. You wouldn’t believe how much time I spent with selecting and arranging the blocks. I have 16” finished blocks so I decided to make two quits. A smaller and a larger.

201507 048201507 049 Annak ellenére, hogy az egész olyan színes, vagy éppen ezért, nagyon nehéz volt kilenc blokkot kiválasztanom a kisebb takaróhoz.

It was so hard to pick nine blocks from the pile to form the smaller one. Not to mention that I’m going to have to make borders for two quilts. Lot of work but enjoyable.

201507 052A nagyobb ágytakaró 16 középső blokkból áll. / The larger quilt consists of 16 blocks.

3 thoughts on “Calico Rose QAL – all the 25 blocks finished

Leave a Reply

